Comme des loups
The Wolf patrol, led by Julie, a young scout leader, goes off wilderness camping in the mountains. Hugo, a high-ranking scout goes with them to assess the young woman’s leadership skills. While the young wolves have fun, Julie recalls her first camp when Hugo was a handsome, young scoutmaster.