Coffee Break
In a cozy café, Charlie enjoys her coffee and reads a book. Her peaceful state of mind gets interrupted when a mysterious Jaguar sits down at her table. Nervously she observes him, as her comfort zone is overgrown by a lush jungle. Charlie is drawn into an inner conflict between curiosity and distrust.