CLAWS
The film unfolds in long, gliding takes through charged cityscapes. Filmed across rapidly expanding urban environments, it moves from the peripheries into dense centres, through interiors and construction sites, until the horizon opens once more. Terrains shaped by ceaseless construction reveal both weight and fragility. A cinematic essay on perception in which geometry asserts itself, intention falters, and the land remembers.