Citizen Khodorkovsky – Who Is Left To Take On Vladimir Putin?
Ten years in Russian penal colonies have marked Mikhail Khodorkovsky but could not break his spirits: Russian president Vladimir Putin might not see any longer any threat in his former political prisoner but the exiled Khodorkovsky hopes that Putin is utterly mistaken. Unexpectedly set free Khodorkovsky left prision as a man with stronger inner freedom, dedicating all his energy, ideas and power to create another Russia – a Russia without Putin.