Child's Dream – Zwei Banker auf Sinnsuche
Two young Swiss bankers decide to break out of their gilded cage. They leave their promising careers as managers behind and found a relief organisation for underprivileged children in Southeast Asia. In order to finance their humanitarian projects, they put to use not only their know-how from the world of finance, but also the international network they developed as bankers. The glamour world of European metropolises meets the jungle in the Mekong Delta. A reflection on the meaning of life and happiness in life.