Changes
Changes shows a human being – represented by the dancer Katharina Vogel – in a primitive landscape of rocks, stones and water. A world with flowing structures, where the different elements and forms melt into one another – a fascinate game of motion and change. The video enables the viewers to have their own associations and interpretations.