Ceux qui rougissent
A dozen high school students in a theater elective find themselves with a substitute teacher for a month. As they recite Shakespeare while maintaining their distance, the teacher abruptly interrupts the rehearsal. In the midst of an age where people often advance masked, with eyes either too elevated or heads too lowered, the question of intimacy becomes prominent for them.