Ceci n’est pas un tableau
Feature filmmaker Jacob Berger and animation directors Sam & Fred Guillaume joined their imagination to create an imaginary museum. Starting with three iconic works by Hans Holbein, Ferdinand Holder and Felix Vallotton, they summoned dozens of paintings, drawings and images, drawn from six centuries of Swiss art, in order to invite us on an unusual, extravagant and poetic voyage through the meanderings of desire, faith, aesthetics, politics and identity.