Ce qui nous sauve (The Rescuers)
The film tells the initiatory journey of Mégane, a young paramedic who begins her profession in times of COVID. For several months, she will team up with the paramedic who made her want to do this job, Christophe (54 years old). While confronting the reality on the ground, she will have to overcome her doubts and fears. A handover in the midst of a health crisis.