Cattolica
When Stefan meets Martin in a gay bar, his first impression is that of a married man in search of sexual diversion. But that night, Martin reveals a family secret that changes Stefan's life forever. The next morning the two of them set off on a journey to Cattolica, a journey that will turn strangers into brothers.