Cartographie 8 – L'ilot
Three characters, two women and a man, turn up at an unknown destination. Their interior destiny has brought them to this terminus. They are bound to one another by their lives’ paths, their desire to depart, but also by their inability to flee. This film dances on the tightrope that separates dreams from reality. It is conceived as a poem in images where body, movement and place form the basic material of the narrative.