Cartographie 10 – Le jardin des colombes
The “Cartographies” comprise eleven contemporary dance productions in an urban setting developed by the Philippe Saire Company and filmed by nine different directors. The dancers prove their prowess during a performance to musette music in Lausanne’s old town.