Campagne perdue
Facing the crisis of their lives, six young farmers from a small village decide to pool their livestock in an enormous community stable. Unthinkable in normal times in such an individualistic society, this novel solution shows just how much people have been forced to change their ways. This tender and ironic film chronicles the three years it took to complete the project.