Camino de Santiago
One path, a thousand destinies. Life stories and tales of woe, families and dropouts, hopes and despairs: the “Camino de Santiago” beckons a vast number of people to take an inner journey every year. Some seek recreation, others an adventure or a spiritual experience. The paths of all these people eventually cross at a certain point. The film reveals that walking the Way of St. James is far more than just a pilgrimage.