Camesi – Il teatro dei segni
This film makes the assumption that an artist and his work are one. “Camesi, Theatre of Signs” does not therefore attempt a biography of the artist, but is content to show his work as “matter, trace, memory of the body”. Born in 1940 in Menzonio, Camesi has enjoyed countless exhibitions in Switzerland, France, Germany, the United States and Japan.