C'est tout comme!
France 2016, Liberté (23) and Ismaël (25) share an unusual love. Liberté lives from day to day. Ismaël thinks Liberté is his. One day, he hears a good friend is going out with Liberté since a year. This friend tells him he has no rights over her. Ismaël takes a long trip to go to Liberté.