Bumbai Bird
Like a bird overlooking Mumbai, Mira's spirit encounters different unconscious people, like herself the victims of unfortunate events that could only happen in India. As a spirit, she moves freely in time and can see what happens to each of these people before they fall unconscious. Behind each story lies a typically Indian social issue, and overall a reflexion on destiny.