Buffo Buten & Howard
Howard Buten is a clown who hates clowns, but who adulates Grock. A psychologist who’s said to be closer to autists than to “normal people”. A bestselling author who writes by hand with a pencil. A clown called Buffo, endearing and clumsy character who brings his violin to life, makes a rubber chicken sing and dances with a violoncello in a tutu. A man who loves silence, who loves popcorn, who loves to be loved but doesn’t know how to express it. A man apart, on his own, fascinating planet.