After twenty years of separation, brothers Adi and Valentin spend a week together. Adi is 32 years old, doesn't work and lives with his parents. Valentin, barely older, is a filmmaker and seems to have found his autonomy. The film delves into a relationship where violence and tenderness seem one and the same.