Brotherhood Spirit, un film de Parkour
Halfway between an adventure road movie and a documentary, the film focuses on Kevin, Dylan and Yoann traveling around the world to meet the Parkour community, a discipline that pushes the boundaries of the body. Dive into a movement that combines extreme sport and sharing.