Bricofutur
In the abandoned garden of a suburban house by the Mediterranean, Adèle, Willy and Jason picture the world as if everything as we know it has almost disappeared. They play different roles while building mysterious objects, one of which becomes a teleportation portal that enable them to disappear and return freely.