Bouton
Johana, a young actress and her self-made doll Bouton attempt to prevail over a dangerous disease and manage its severity with humour. The film’s story tells of crying and laughter, this life and afterlife, documented reality and poetic fiction. An ode to the love of life and its imminent end.