Blue Note Records: Beyond the Notes
A revelatory, thrilling and emotional journey behind the scenes of Blue Note Records. Since 1939, Blue Note has been inspiring generations of musicians in search of individual expression. Through current recording sessions, rare archive material and in talks with Blue Note stars such as Herbie Hancock, Wayne Shorter and Ambrose Akinmusire, the film tells of the dawn of jazz to Hip-Hop.