Blame
After years of exploring remote bat caves, three scientists are catapulted into the harsh spotlight of politics and serious accusations. Once ignored, these early warners must now defend themselves. A visually striking film journey about the role of science in increasingly dark times. With calm, factual clarity, the film reveals how the deliberate fueling and amplification of fears and feverish myths are driving our world out of balance.