Bill Diamond
Bill Diamond, a celebrated photographer, has spent a lifetime with people and things that, once they have disappeared, can never be brought back to life. In sleepless nights spent pouring over the faces in his photos, Bill spins yarns around the memories, fears and hopes the photos bring back, telling us about the photographer Mark and Jessi – the beast, and the beauty – the fairy tale of a fleeting instant.