Ernst Sieber, 78, is a well-known priest to the homeless in Switzerland. In the spring of 2005 Sieber travels to the village of Djagatu in Afghanistan, where he is met by a white donkey that was given to him three years earlier in thanks for medical aid he provided. His plan: to bring the donkey and 25 orphans from Djagatu back to Switzerland – a dangerous undertaking with an uncertain outcome.