Berlin Backstage
A homeless man lives in the streets of Berlin. As he ambles through the city, he finds himself by chance in front of the prestigious Philharmonic Concert Hall. He enters with the intention of only using the restrooms, but instead he is taken on an unexpected guided tour through the eclectic world of classical music.