Benis letzte Fahrt
Beni (16 years old) decides that he does not want to live anymore and commits suicide, throwing himself in front of an oncoming train. A young person takes his or her life every third day in Switzerland – 120 per year. Left behind are the bewildered parents and siblings, and the unanswered question – why? This film looks for alternatives for young people in desperate situations who do not really want to die, but also do not want to go on living as they have thus far.