Belle Dune – «See You Later, Alligator…» Première partie
The mutilated corpse of an English tourist is found in a tree, close to a small seaside resort in the north of France. Lieutenant Angela Jumcaucourt starts to investigate. Jérôme Montpied, a solitary young man from Belle Dune with few prospects, is profoundly changed by this macabre incident. It is as if he had found a new lease of life.