Being Sascha
Sascha's name wasn't always Sascha.But now it is. Sascha doesn't identify as a man or as a woman, but as trans non-binary. A story about what it means to live in a society that wasn't expecting you. A glimpse into a life that allows us to question our own categories. And a film about what it means to be oneself.