Basso profondo
The first cut shows a cloakroom. Dirty old clothes are hanging there, inert and motionless. Suddenly, something stirs. It comes to life and begins to breathe. A face appears on the painter’s blue coat. Huffing and puffing, it seems to be preparing itself for something. It opens its mouth – on the sleeve – and begins to sing a song.