Ballet Mécanique
Mara, in her mid-thirties, is left behind by a society built on performance. Energy insufficiency slows her down as the world rushes past. In an art gallery, she finds both calm and isolation. Inspired by a biohacker, she attempts self-optimization. But instead of fitting in, the “new” Mara decides to pull the plug on the system.