Backseat Daisy
Ten-year-old Daisy, waits patiently in the back seat of the car. She watches a man arguing with the cashier at the grocery store across the street. Suddenly a shot is fired. A hooded man comes out running, and rushes inside the car. He looks in the rearview mirror and sees Daisy. He turns to her, takes her hand to kiss it and lays a bar of chocolate on her lap before starting the car.