Aysha Kevin Michele
We all start together on three. One, two, three. The camera frames the scene, directs the course of events, encourages active participation. It breaks things open, providing a space for the youth to experiment and reposition themselves. But for Aysha, Kevin and Michele, there is more at stake here than mere attention.