Aufzeichnungen aus dem Abseits
Sandra, Oliver and Karl share their personal stories. They are stories from the sidelines, stories of life on the streets. Their lives reflect a side of society that is scary and that many would prefer to forget about. Social workers react to this by providing in-depth insights into life on the fringes. Different cameras expose prejudices and paint a new picture of how homeless people live in a wealthy city like Zurich.