Au large
It is summertime. Juliette, 20, and her best friend Lisa live on a small island off the coast of France. They have always lived there. In between the alcohol-fused nights at the island's only bar, the local boys and, above all else, the tourists, the film introduces us to two girls in search of a little freedom.