Archéologies Marocaines
The streets of Tangiers. Figurines made of newspaper parade to the sound of drums. Like fragile idols, with obviously phallic dimensions, they echo archaic forms coming from a hypothetical statuary bequeathed by some lost civilisation. From one imagination to another the forms reply to one another.