Anuk
2300 B.C.: A band of horsemen attacks Anuk’s village and abducts the women. Anuk survives the massacre and sets out to search for his sisters and face the enemy. The story of a man’s journey to rescue his folk and find his love. A film about courage, bravery and unfaltering loyalty in a time when history did not yet have a name.