And The Winner Is
What do we find in fighting that is at the same time exciting and alienating? Female dancers and female boxers have created a dance theater piece about boxing. An intoxicating swirl of associatively juxtaposed images from rehearsals and interviews provides surprising insights into physical and intellectual challenges.