Amistad con una ciudad
I come here for several months with nothing, but myself. I want to dig into a foreign city and piece it together into my personal mosaic. Willfully penetrate into its heart with total candor, playfully learning the language and asking people questions without restraint – so I can transform Buenos Aires to my friend.