Amerika
Blackpowder and -petrolsmell. Southern states soldiers are drilling, a monstertruck is crushing a car wreck. Andi and the Gray Ghosts have taken a personal piece of America to Switzerland - despite several obstacles. A film about freedom and about the courage to live one's own dreams.