Amateur Teens
A group of normal 14-year-old teenagers at a secondary school in Zurich with the normal yearnings for love and acceptance. But the power of social media, with its high-gloss selfies and perpetual pressure towards cooler and sexier, increasingly forces the kids to deny their true feelings. So a tragedy runs its course, one in which it is almost impossible to differentiate between perpetrator and victim, guilt and innocence.