Alter Ego
During the traditional Carnival celebrations, the dead body of a young girl is found near the small town of Bellinzona, in Southern Switzerland. The officers engaged in the investigation find themselves investigating crimes rooted in a past full of shadows. Under scrutiny will be not only the crimes that bloodstain the town, but also the soul of a community that believes it has nothing to hide.