Algún día es mañana
Forcefully displaced from their lands on several occasions, the community of Las Pavas decides to return to the land from which they have been evicted. Under constant attacks and threats they restart planting their food, trying to stop the advance of oil palm monoculture. Music, their main resistance instrument, is the soundtrack to a tragic but hopeful story, just like Colombia’s recent history.