Al surat al mustaquim
Leaving one’s land behind is a serious matter for the Lebanese, and especially for Zacharia, who prides himself on defending his country from extremists across the border. Yet, he has no other choice than to send his wife and two children away. It is in the name of Islam and of its blurred limits that everything collapses and that one man’s fate merges with that of his country.