after a room
Nights are long inside Naomi and Ram’s room. Tonight, they’ve invited Marina over and their messy space is under scrutiny. Exploring intimacy as personal playground, skin as intimate map, Naomi’s docile body is coming loose amidst the tension inside a room she continues knowing and unknowing. The small expressive child inside her is itching to ring its giggle through the night, before day breaks.