Advent, Advent
The village policewoman Nico Halter, who is addicted to pills, does not have a good relationship with the Christmas season. That's why she usually spends it in India, far from her home. However, Nico's travel plans for this year are thwarted by a death at the Christmas market. The event forces her to confront her personal trauma.