Abseits der Autobahn
Roman and Linda are a couple that don't have much in common anymore besides drinking Bloody Marys. They go on a bike trip across the Swiss mountains. Their trip quickly becomes more complicated than expected. The couple find themselves at a crossroad and must make a choice.