Abhang
After the first vacation trip to Italy, the modern sports car is affectionately named Macchina. Time goes by and the car ends up in a landfill in the woods among discarded stoves, refrigerators, and tires. More and more rubbish continues to be added. A layer of earth is supposed to make it disappear. Moss and bushes begin to creep over the trash of civilization. And what happens today with this contaminated inheritance lying in Swiss forests and fields? The film tells part of the history of waste. A search for clues on the heap of the dump.