A las stailas – spersas e lur fastizs
The pregnancy test is positive, the joy increases and then the unexpected happens, a miscarriage. The child dies before birth. A fact that happens more often than expected. In Switzerland, over twenty thousand women have a miscarriage every year. Marisa Graf from S-chanf and Bernadette Arpagaus from Chur are two of them. They had to say goodbye to their children before they could welcome them into the world.